IMROZ

Recentebeoordeling


3,5 sterren uit 2157 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Imroz. Meer weten? Ontdek meer

29 nov 2025 om 14:48 Poor timing, don’t be picking up calls and n
26 nov 2025 om 7:25 Het broodje was zompig
25 nov 2025 om 13:11 Zaak lijkt gesloten al brand er licht in de keuken. Telefoon wordt niet beantwoord.
25 nov 2025 om 13:00 Mijn bestelling van 11:30 werd pas om 12:56 zonder bellen bij de balie gedumpt, terwijl ik 11 keer tevergeefs heb geprobeerd te bellen. Het eten was koud, klein en slecht gevuld. Vier dagen geleden kreeg ik voor €18 wél kwaliteit; nu betaalde ik €46
24 nov 2025 om 12:37 Food was great but delivary took 2 hours.
23 nov 2025 om 18:15 the courier drop the food in the floor and he says he bring me a new one and i wait for 1 hour and i still dont get anything
21 nov 2025 om 19:29 Het eten was lekker, maar de bezorging duurde ruim een uur.
20 nov 2025 om 20:15 Eten was erglekker&klaar op het moment dat de app aangaf dat het klaar was. Wel jammer dat tijdens het bestellen werd aangegeven dat bij ophalen het 15min zou zijn,want zodra de bestelling gemaakt was duurde het ineens langer,hadden we beter laten bezo
15 nov 2025 om 21:31 De bestelling was totaal onveilig en niet eetbaar. De kip zat vol huid en haren, de salade was bedorven. Ongelooflijk slecht! We hebben het restaurant bezocht, maar daar werd ons verteld dat we Thuisbezorgd.nl moesten contacteren voor terugbetaling.
11 nov 2025 om 16:48 Alles was goed,en op tijd aangekomen.
9 nov 2025 om 8:43 het eten was lekker, bezorgen duurde op zaterdag wel wat langer dan gepland en het eten was niet heel warm